Edukační pomůcky 2024 (projekt NPO – 3.1 DIGI)
Základní informace
Název zadávacího postupu
Edukační pomůcky 2024 (projekt NPO – 3.1 DIGI)
Systémové číslo NEN
N006/24/V00033380
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00033380
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
495 867,77
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 10. 2024 11:57
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
30. 10. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Ondřej
Příjmení
Pokorný
ondrej.pokorny@npi.cz
Telefon 1
+420 606604254
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je nákup a dodávka edukačních pomůcek pro potřeby projektu Národní plán obnovy – 3.1 DIGI. Kompletní předmět veřejné zakázky je uveden v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Podrobnosti týkající se předmětu plnění a veškeré podmínky plnění jsou uvedeny v Příloze č. 1 „Kupní smlouva“ a v Příloze č. 2 v části označené jako „Specifikace předmětu plnění“ této ZD.
Kód z číselníku NIPEZ
39162000-5
Název z číselníku NIPEZ
Vzdělávací vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39162000-5
Název z číselníku CPV
Vzdělávací vybavení
Název předmětu
Vzdělávací vybavení
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Doplňky pro výuku | 39162110-9 | Doplňky pro výuku | ||
Vybavení pro výuku | 39162100-6 | Vybavení pro výuku | ||
Vzdělávací vybavení | 39162000-5 | Vzdělávací vybavení |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 12. 2024 12:55 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 12. 2024 12:55 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 10. 2024 11:57 | Uveřejnění zadávacích podmínek |